Firmowa koszulka – co zrobić żeby prezentowała się dobrze i schludnie?

Firmowa koszulka to popularny motyw wszędzie tam, gdzie obsługa jest blisko klienta i ma z nim bezpośredni kontakt. Jeżeli jednak chcemy aby wyglądało to dobrze, musimy wybrać odpowiedniej jakości odzież oraz zadbać także o najmniejsze szczegóły. Czy warto zdecydować się na firmową odzież w postaci koszulek? Jak wybrać koszulki tak, aby posłużyły nam przez długi czas? Czego absolutnie nie powinniśmy robić przy zakupie firmowych koszulek, jeżeli chcemy osiągnąć atrakcyjny wizualnie i schludny efekt?

Wpis sponsorowany

  1. Czy warto mieć firmowe koszulki?
  2. Jak wybrać idealną firmową koszulkę
  3. Nie tylko nadruk jest ważny
  4. Czego nie robić, gdy chcemy mieć w pracy firmowe koszulki

Czy warto mieć firmowe koszulki?

Jednolity strój w pracy to strategia którą przyjmuje wiele firm, szczególnie dla pracowników mających kontakt z klientem. O ile w wielu branżach świetnie sprawdza się klasyczny garnitur czy garsonka, o tyle w wielu branżach jest to strój po prostu zbyt formalny. Dotyczy to szczególnie takich stanowisk, jak obsługa klienta w sklepie czy restauracji, gdzie często dress code skłania się bardziej w stronę stylu smart casual. W takiej sytuacji warto zapewnić pracownikom coś, co będzie ich wyróżniało pośród klientów, a jednocześnie nie będzie sztywne i niewygodne. Idealnym rozwiązaniem takiej sytuacji jest właśnie koszulka.

Jak wybrać idealną firmową koszulkę

Jeżeli chcemy mieć firmowe koszulki, przede wszystkim musimy wybrać odpowiedniej jakości produkt. Najlepszym materiałem będzie bezsprzecznie bawełna, ponieważ pozwala ciału oddychać i jest dość elastyczna, by można było wygodnie spędzić w niej cały dzień. Istotne jest również to w jaki sposób ubranie zostało uszyte – odstające nitki czy łatwo prujący się materiał to nie najlepsza wizytówka. Dobrą praktyką jest również zdecydowanie się na jeden kolor, tak aby pracownicy faktycznie byli rozpoznawalni wśród klientów. Nie możemy zapomnieć również o skali rozmiarów: warto przy tym zwrócić uwagę na to, aby osoby bardzo szczupłe lub przy kości również dobrze czuły się w swojej koszulce. Dobrej jakości produkty znajdziesz na stronie: https://hurt.koszulkowo.com/.

Nie tylko nadruk jest ważny

Oczywiście, jakość nadruku na koszulce jest bardzo ważna i również będzie świadczyła o tym, czy ubranie wygląda schludnie. Zanim jednak zlecimy druk na ubraniach warto się zastanowić, czy nasz firmowy logotyp nie wymaga przypadkiem odświeżenia. Jeżeli mamy nieestetyczne lub nieprofesjonalnie wykonane logo, nawet najlepszy nadruk tego nie zmieni – w takiej sytuacji lepiej może być wybrać samą nazwę firmy. Pamiętajmy również że większe nie znaczy lepsze – o wiele bardziej estetyczny będzie niewielki znaczek, niż nadruk na połowie klatki piersiowej. Jeżeli nie wiemy jak zabrać się za zaprojektowanie wydruku na koszulki najlepiej zlecić to zawodowemu grafikowi lub agencji kreatywnej. Dzięki temu będziemy mieć pewność że otrzymamy dobry projekt. 

Czego nie robić, gdy chcemy mieć w pracy firmowe koszulki

Jeżeli chcemy mieć jednolite ubranie dla pracowników musimy mieć świadomość tego, że potrzebny jest nam na to budżet. Wykonywanie takiej odzieży najmniejszym kosztem odbije się na jej jakości, a to z kolei może odbić się na tym, jak naszą firmę postrzegają klienci. Dodatkowo wybór słabej jakości koszulek czy nadruku oznacza, że szybciej się one zużyją i zniszczą, a więc szybciej będziemy musieli wydać pieniądze na nowe. Warto również pamiętać o komforcie samych pracowników i dać im ubranie, w którym sami chcielibyśmy chodzić.

Wielbiciel mody męskiej i rewelacyjnego stylu prawie od dekady. Zmienia polskie ulice, uczy stylu i sztuki łączenia ze sobą ubrań już od wielu lat, dając przy tym praktyczne rady i ogromną ilość inspiracji. "Granice dla mnie nie istnieją, a styl może zyskać każdy, wystarczy zgłębić wiedzę na Casualism!".

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *